Thursday, November 5, 2009

pui cu ardei si ananas

bac pl, mor de somn! si totu din cauza lui cainele! in primu rand, voiam ca sa zic ca cu un drum, pe langa blogu asta am mai dat start la unu, care poate fi vazut aici
am folosit aseara un piept de pui, orez brun, otet din vin, ananas, ardei kapia, ghimbir, sos de soia, ceapa, usturoi si amidon.


in primu rand am amestecat vreo 3 linguri de sos de soia cu o lingura de otet, usturoiul zdrobit, doua lingurite de ghimbir si o lingura de amidon.


pe urma am pus in wok carnea de pui, pana o prins un pic de culoare, carne pe carea am facut-o in doua transe, dupa care am pus-o deoparte.


in uleiu ramas am pus ceapa, ardeii si fructe de ananas, putina sare, si le-am calit. am pus carnea de pui inapoi, am turnat niste suc de ananas, si am lasat la foc potrivit vreo 4-5 minute.


am turnat continutu paharului pregatit dinainte, am amestecat, am lasat sa fiarba vreo 10 minute, timp in care si orezu brun o fost gata. am pus in farfurii, orezu l-am combinat cu migdale, si am mancat.


si, o piesa pt gagici!!

0 comments:

Post a Comment