Sunday, November 15, 2009

porc cu legume la cuptor

care banuiesc ca am ceva probleme cu tiroida, sau ii doar o reminescenta sau cum se zice la cuvantu ala, ca am senzatia de nod in gat si ca mi-o ramas ceva in gat, pe care numa nu-l mai pot inghiti, si ma iau toti dracii din cauza asta! da orisicat, chiar si asa nervos, omu trebe ca sa mananca si burta lui ceva, asa ca, cu toate ca o inceput postu craciunului, tot am bagat de hasol cu carne.
si am avut dupa cum urmeaza: ciumperci, spanac, patrunjel, 2 morcovi, o ceapa verde, amidon, vin sec, unt, usturoi, un pic de faina, capere si carne de porc.


am amestecat faina cu sare si piper, si am dat carnea feliata prin amestecu asta, dupa care am rumenit-o pe ambele parti in niste ulei de masline.



pe urma am pus morcovii taiati, ceapa, patrunjel, ciupercile taiate in bucati mari si spanacul doar curatat, am pus cam doua cani de supa de pui (ideal ar fi de carne, da nu aveam) si cam o cana de vin, si am bagat in cuptor juma de ceas.





am strecurat zeama din tigaie, si am pus-o intr-o oala mai mica, in care am pus usturoiul taiat si morcovii, si am lasat sa fiarba pana o fost fierti morcovii. in timpu asta, in niste unt am sotat ciupercile. cand morcovii o fost fierti, am pus o lingura de amidon dizolvata in o lingra de apa rece, doua linguri de capere, si am lasat sa fiarba pana s-o ingrosat.




si dupa aia am pus pe farfurie, si am mancat cu paine si un pahar de vin.


merge bine cu urmatoarea piesa

0 comments:

Post a Comment