Wednesday, December 2, 2009

pui cu varza si ciuperci

serustoc fetelor si bunoacelor! am profitat de 5 zile libere ca sa-mi bat joc de statu roman si am plecat la muntile Rodnei. o fost foarte frumos, minunat de-a dreptu, si in ceea ce ma priveste (si sper sa nu fie cineva in blocu de vizavi care sa ma priveasca acuma), cea mai faina tura in care am fost io.
folosit-am folosit piept de pui, usturoi, un morcov, un ardei iute, pasta de tomate, sos de soia, o juma de varza si ciuperci.


am calit carnea de pui cubulete in wok, in doo transe.


dupa aia, am calit putin usturoiul si ardeiu iute, peste care am pus morcovu taiat rondele, am mai amestecat, si am pus peste varza, si din nou am mai amestecat pana o prins un pic de culoare, la foc rapid.


am pus peste carnea de pui, am turnat cam doua cani de supa de pui, doua linguri de sos de soia, doua linguri de sos de tomate, si ciupercile, si am lasat sa fiarba cam 10 minute, dupa care am ingurgitat.



si merge bine pe o piesa pe care o tot ascult de vreo doua zile pe repeat

0 comments:

Post a Comment