Thursday, December 10, 2009

o oarecare forma de guyas

pentru prima oara dupa vreo doi ani mi-o fost o pofta sa mananc ceva gretos de numa. asa ca am procedat in consecinta. trebuie sa zic de dinainte ca o iesit bun la gust, numa ca...nu pentru stomacu meu. nu ca ar fi stomacu meu vreun etalon pt altcineva in afara de mine, da ma gandesc ca vreo 2-3 oameni tot tre sa existe pe lumea asta care sa se gandeasca cu drag la stomacu meu. in afara de mine, bineinteles.
si daca tot o taiat ai mei porcu, am folosit asa: doi carnati afumati, doi cartofi, o ceapa mica alba, o bucata de soric, o punga de legume congelate ca la 9 jumate seara nu mai gasesti deschis nici un aprozar, lamaie, usturoi, smantana si sare+piper=lov3.


o data am pus in wok carnatu taiat felii si soricu transat dupa cele mai biologice metode, si l-am lasat pana s-o prajit un pic si o lasat niste grasime. dupa aia, am stors lamaia peste, am pus usturoiu si ceapa taiate marunt, si am mai lasat vreo 3 minute la foc, dupa care le-am scos pe o farfurie.


am pus cartofii taiati cum mi-o fost mai la indemana, si i-am amestecat si pe ei cat sa prinda o crusta mica, ca sa nu se sfarame mai tarziu, si i-am scos si pe ei pe o farfurie. se pot scoate pe orice farfurie, nu musai pe aia cu carnatii.


am pus si legumele congelate in wok, dupa care am pus peste carnatii cu soric si cartofii, am pus supa de pui pana s-o acoperit cu totu, si am lasat la fiert pana o fost gata cartofii, moment in care am inchis focu, am pus niste smantana, am mai porivit de gust, si am servit. m-am simtit aseara iar mancacios, da pret de 3 inghitituri, repet, din cauza lui stomacu. muieb!



evident, pe picior final, sa zic asa, o trupa de i-am vazut anu trecut la best fest, si mi-i s-o parut minunati

0 comments:

Post a Comment