Monday, March 16, 2009

porc cu legume

buna dimineata mea! am gasit ieri o poza care m-o facut sa fac defecatie intelectuala de ras (adica m-am cacat pe mine, da voiam sa par mai inteligent), cu toate ca stiam poza de mai demult, da orisicat, ii o chestie de facut la nepoti sau alte creaturi care au sub 5 ani, si nu stii cum sa te prefaci ca esti atent cu ei.
booon, pe urma deci ii de mancat, care ar fi nevoie cam asa: cam 200 de g de carne de porc, o ceapa alba mica, ghimbir, amidon, un ardei iute, o jumate de pahar de mazare, o jumate de pahar de ananas bucati fara suc, sos de soia, sare, oloi si un pic de vin alb. io n-am avut, da nu pot sa zic ca ala rosu m-o scurmat la matze.
in wok se pune un pic de ulei de masline, cam o lingura, cand ii woku incins, peste care se pune ardeiu iute taiat rondele sau cum se zice pe franceza, carnea de porc, ghimbir (2 lingurite am pus io), sos de soia dupa gust, si se amesteca pana cand carnea isi schimba culoarea.
cand se intampla asta, se pune peste el doua lingurite de amidon dizolvat in doua sau trei lingurite de vin, mazarea, ananasu, ceapa taiata cercuri, eventual sare daca mai trebe, si se amesteca continu pana cand ii carnea buna de mancat.
si dupa aia, se pune cu orez si se mananca.
merge si cu carne de piept de pui, da cateodata fratele porc te scoate din incurcaturi cand ti-i prea lene sa meri pana la magazin.

0 comments:

Post a Comment