Tuesday, January 5, 2010

porc cu ciuperci si cascaval

buna dimineata mea si La Multi Ani in primu rand. numa urari care incep cu "fie ca" si care se termina cu "belsug" imi vin in minte, din cauza la toate mesajele scrise pe acelasi calapod de fiecare data, asa ca, io as dori la toata lumea doua bisexuale thailandeze (evident) precum si nemuritorul Doamne-ajuta! si ca tot veni vorba, trebe sa bag o poza care am vazut-o ieri si mi-o placut...


asaaaaaa, deci am avut dupa cum urmeaza: muschi de porc, cateva felii de kaizer (soze), cascaval afumat, ciuperci de la borcan ca nu am mai gasit proaspete si rozmarin.


in primu rand, am taiat carnea felii si alaturi de feliile de kaizer le-am calit pe-o parte si pe alta in unt, la foc mare. am pus pe urma ciupercile scurse, si am mai amestecat in cratita pret de 2 minute.


pe urma, am pus cascaval razuit, am amestecat pana s-o topit, am adaugat o cana de ciorba de carne (burta mai exact), da merge cu orice fel de ciorba, am pus o jumate de lingurita de sare si o jumate de lingurita de piper, o lingurita intreaga de rozmarin, si am amestecat pana o devenit o compozitie omogena, pe care am acoperit-o si am lasat-o pana o fost gata carnea la foc mediu.


dupa care am servit. merge cu garnitura de cartofi fierti sau varza sau orice alta leguma, da la mine o mers cu niste ardei copti si paine.


si, o piesa de am aflat de ea inainte de sarbatori, si pe care o tot ascult ocazional, cu toate ca ma gandesc io ca deja ii destul de cunoscuta.

0 comments:

Post a Comment