Friday, June 5, 2009

pui cu ciuperci

acu ceva vreme, mai exact sa tot fie un an de atunci, erau alegerile locale la nivel national. la noi in localitate, printre alti candidati, figura si domnu asta: http://www.primariareghin.ro/uploads/pics/ranja_04.jpg, pe numele lui Rinja Ionel. original din slatina, medic veterinar de profesie. de cand o venit aici, tot orasu l-o cunoscut cu fatza-i usor stramba, din cauza de pareza suferita in frageda pruncie. si, evident, inainte de alegeri, erau afise cu el peste tot, inclusiv unu la iesirea din oras catre tg mures. banneru electoral nu era prins in patru puncte, ci era tras pe doua sfori. asa ca intr-o zi, cand aveam ceva treaba la mures, cand am iesit din oras, am tras pe dreapta ca sa pot sa rad in pace 4 minute, pentru ca din motive de gen camioane sau vant puterni, banneru electoral il arata pe el din fatza, vazandu-se foarte clar urmele accidentului pe care l-o avut, insotit de mesajul electoral "votati Rinjonel"

si deci, in viteza senzoriala sau cum sa zic sa sune mai important, am facut una din chestiile mele preferate ca si gust, si anume, pui cu ciuperci si, in care am folosit asa: o ceapa alba, un piept de pui chicken, doi ardei capia, un ardei rosu, ciuperci, niste usturoi, sos de soia si amidon.

am pus in wok un pic de ulei de masline, am calit 3 catei de usturoi si o lingurita de amidon, peste care am pus pieptanu de pui.

cand capata un pic de culoare, am crepat in 4 ceapa, si am pus-o deasupra, pana s-o desprins foitele de ceapa.

exact in momentu ala, printr-o manevra brusca, am pus ardeii taiati de-a lungu si ciupercile, am amestecat la foc iute (nu chilli), am pus 3 linguri de sos de soia, si am turnat o cana de apa.

cand o scazut apa, am bagat doua lingurite de amidon dizolvate in apa rece, am mai amestecat o data, si am servit cu orez.

0 comments:

Post a Comment