Friday, April 24, 2009

salata de ciuperci

de fiecare data cand mai imi pusc cate ceva cu ciuperci, imi aduc aminte de un coleg de clasa din liceu, ionu, care ne-o povestit cum o fost pentru el cand s-o ales cu o ciuperca in zona inghinala dupa o vizita la o donsuara mai primitoare asa, moment in care nu mai retin cine i-o zis "ai de plm ma, ti-o crescut pe pl un picioru caprioarei?"
deci am folosit asa: doua cepe mici, sos de rosii, sos de soia, o legatura ce ceapa verde, un kil de ciuperci.

am calit ceapa in o lingura de ulei de masline, peste care am pus ciupercile care nu era foarte mari peste, pe care le-am calit si pe ele. ciupercile ma refer.

dupa aia, am pus un pahar de sos de rosii peste el, piper (sare nu), si am lasa sa fiarba in sosu de rosii pana o scazut suficient cat sa fie un sos mai ingrosat. daca chiar ii cazu, se mai poate ingrosa cu amidon sau faina.
dupa vreun sfert de ora, am scos ciupercile, le-am pus intr-un castron pt salata si am taiat rondele ceapa verde, am pus trei linguri de sos de soia, am amestecat, si am mancat. sehr gutt, liebe!

1 comments:

adizzy said...

ce minunatie....stiu ce fac maine de mancare :) ador stilul tau de prezentare :D

Post a Comment