Thursday, November 4, 2010

porc la cuptor

si, inca o data, intr-un mod absolut magic, am revenit cu un porc la cuptor si cartofi natur. deci cu, nu ca un porc la cuptor, ca ma astept la gluma asta. pentru porc la cuptor, am avut nevoie de un cuptor, cartofi, ceapa verde, ceapa rosie, unt, cimbru, rozmarin, patrunjel verde, usturoi, carne de porc, si niste vin rosu pe care nu l-am pozat, ca inca nu eram hotarat daca sa-l folosesc sau sa-l beau.


o data, am maruntit marunt patrunjelu cu cutiul meu KPN stainless steel. langa el am pus rozmarinu tocat, ceapa verde, usturoi, sare, piper, si am topit niste unt, care l-am turnat deasupra si am amestecat.


am taiat niste locuri in carne, si am umplut cu chestia de mai sus, iar cu excesu, am dat pe toate partile carnea, pe care am pus-o intr-un vas care rezista termic si in etiopia, am turnat un pahar de vin rosu, am acoperit cu folie de aluminu, si am bagat la cuptor one hour.


intre timp, am blestemat si injurat intr-una pana am curatat cartofii, activitate pe care o urasc pur si simplu. am calit ceapa rosie taiata marunt, am pus cartofii peste, adaugat apa, vreo 3-4 crengute de cimbru, si am lasat sa fiarba cu capacu pus, pana o scazut mult apa, la final adaugand niste unt. am presarat patrunjel verde peste cartofi, si am mancat cu carnea.


am mancat in ritm alert, din cauza piesei

0 comments:

Post a Comment