Wednesday, February 3, 2010

orez cu ardei si ciuperci si un pic de carne


bunaaaa! ce face gagicile? cu toate ca aseara chiar nu prea simteam nevoia de carne, pana la urma nu prea am avut de-ales in sensu ca pur si simplu am vazut-o cum statea acolo, saraca de ea, si deci am zis ca de ce sa nu ne imprietenim mai bine?!
asa caaa am folosit dupa cum urmeaza: doi ardei rosii, doi ardei verzi, doo portocale, usturoi, un praz, ciuperci, neste kaiser afumat, seminte de susan, ghimbir si sos de soia.


am taiat legumele, dupa care am aranjat susanu intr-o formula magica care nu da gres niciodata, si am lasat sa stea asa vreo 2 minute, pana s-o incins un pic de ulei in wok. moment in care, am pus susanul la prajit asa putin, peste care am pus usturoiul si bucatile de kaiser, am amestecat bine bine, si chiar inainte sa-l scot, am stors o portocala.


in ceea ce o ramas, am pus prazu si ciupercile, am amestecat la foc mare pana o inceput ciupercile sa-si reduca din dimensiuni, dupa care am pus ardeii. am continuat sa amestec pana cand s-o facut toate, am pus carnea inapoi in wok, am adaugat sos de soia si am stors si cealalta portocala. si am servit cu orez fiert.

dupa care am fumat o tigara si m-am incaltat in timp ce ascultam pe domnul johnny cash

3 comments:

Alexandrina said...

Buna! Gagicile face bine, oleac` racite, dar merge :)
Multam de mancare dar si de musiu Cash!

Laurentiu Pop said...

asa, daca umblati cu mijlocu dezgolit! :D

Julie said...

Aiurez eu sau acu' vreo saptamana nu era loc de pus commentu' ??? De mai mult timp ma canonesc sa-mi dau si eu cu parerea p-aci si n-avusei cum. Iaca acum am si spun : dom'le , imi place (si) blogul asta .
Eu citesc blogu' lu' Sasha , ca-mi place de ea si de ala micu' si de-acolo am pescuit link-ul la matale . Cred ca m-a atras numele "Bucataria lui Petrea" ; nu Petru , nici Petre, nici macar Petrus (!) ci Petrea . Asta plus cuvantul magic "bucatarie" m-au convins sa dau bice soarecelui si sa studiez cu atentie si durere pe la glandele salivare aproape toate retetele, pozele si comentariile . Bravo, dom'le ! Gustos. Mai vreau. Spor la treaba !

Post a Comment