Thursday, October 8, 2009

tocana de peste

deci americanii si rusii o gasit solutia la incalzirea globala: iarna nucleara! asa ca nu-i nevoie de ingrijorari de tip ecologist. fara nici o legatura, poza de mai jos are un mesaj social f puternic (mersi tzoaca).


asaaaaa, deci tocana de peste. trebe musai minim un peste, in functie de gusturi, io am avut un pastrav, unt, doi morcovi, un praz, niste ciuperci de la congelator, lapte si faina.
am taiat pestele in vreo 5 bucati, fara cap, si l-am pus la fiert vreo 10 minute in apa cu sare. de asemenea, morcovii taiati de-a lungu, prazu taiat in bucati mari si ciupercile le-am pus la fiert in alta oala, pana s-o fiert morcovii.
intr-o tigaie am pus niste unt, care cand s-o topcit, am aruncat cu mare indemanare o lingura de faina, amestecand continu pana s-o omogenizat, si am turnat f suav si incet o cana de lapte amestecat cu zeama in care s-o fiert legumele, amestecatura in proportie de tip jumi-juma, lasand sa fiarba 1-2 minute. sare si piper dupa gust.

pe un platou am pus pestele, presarat putin rozmarin, am pus legumele in juru lui, am turnat sosu peste tot, si am servit cu paine prajita data cu usturoi, si o fost f bun la gust. daca cumva cineva are nacaz la stomac din cauza de faina (), se poate face si cu amidon, doar ca acesta se adauga la sfarsit.


m-am tirat la carat faina, cu o piesa f buna:


Bob Marley - Turn your lights down low
Vezi mai multe video din Muzica

0 comments:

Post a Comment