Friday, October 30, 2009

supa de conopida

"เฮ้ย ได้อย่างไรว่าทุกคนกำลังทำอะไรอยู่หรือไม่? ฉันอยากจะบอกว่าฉันคิดถึงคุณนั้นมาก”คุณหญิงสาวตาสีฟ้าฉันรักคุณมากและฉันไม่สามารถหยุดการคิดเกี่ยวกับคุณ

in primul rand se da drumu la ceva muzica, io am dat drumu la





pe urma, am izgonit bestia de unde statea ca nesimtitu


intr-un final, am luat o conopida, doua cepe verzi (ca nu a gasit praz), un morcov mare, doua teline, o legatura de patrunjel verde, un unt, smantana, doua oo si niste faina.

am curatat si curatat in floricele conopida, am taiat marunt morcovu si ceapa verde, si telina numa in 4, dupa care le-am pus la fiert cam intr-o litra jumate de apa, un sfert de ora.


dupa aia, am potrivit-o de sare si piper, am strecurat toata supa si am aruncat telina, pastrand in strecuratoare zarzavaturile. intr-o alta tigaie am topit niste unt, am pus f putina faina, am turnat inapoi in supa, dupa care am amestecat si am adaugat zarzavaturile inapoi.


intr-un pahar am pus doua galbenusuri de ou, smantana, am amestecat bine, am turnat un pic de supa deasupra, si am amestecat pana la omogenizare. am incalzit iar supa, am turnat continutul paharului in supa, si am incalzit-o dar nu cat sa dea in clocot.


in alta tigaie am calit niste sunca asa cat sa fie crocanta, si am servit ca atare. operatiunea asta nu-i musai, se poate si cu crutoane sau orice altceva, in functie de gusturi.

0 comments:

Post a Comment