Monday, November 2, 2009

ciorba de v(p)erisoare

incredibil!!! inca un weekend in care nu am facut nimic de asa maniera incat imi venea sa-mi sugrum un peste in acvariu de plictiseala sau chiar sa bat covoarele numa cu intentia de a ma simti un pic in afara legii. am fost atata de plictisit ca mi-am formatat hardu si mi-am reinstalat windowsu numa ca sa simt ca fac ceva constructiv, activitate care cu totu mi-o luat vroe 3 ore, ca dupa aia sa fiu nervos ca prea mult timp pierd la calculator. cum ar veni, sper sa mai repet NU!! si ar fi bine ca niste oameni sa-si fi facut somnu de frumusete, ca sa nu mai existe scuze!!!!

asa, deci ciorba de verisoare. in primu rand se transeaza de nervi o verisoasa, preferabil aia din sibiu ca-i mai tanara si mai frageda. dupa aia se ia un morcov, se razuieste, se incalzeste intr-o lingura de ulei de masline, calit fiind prea mult spus, dupa care se toarna apa, pret de vreo 5 literi.


pe urma, se ia din carnea tocata anterior, doo oo, sare si piper plus niste orez, si se amesteca pana devine usor elastica toata compozitia.


cand apa fierbe, se da focu la mic, fain frumos se formeaza sferele cele sexy de carne, se pun in oala, si la foc mic se fierb maxim 15 minute, ca sa nu se sfarame. in perioada asta de 15 minute se ia niste leustean si se taie marunt, se baga in oala si se acreste dupa gust cu niste zeama de pe acelasi leustean.


la final, daca doriti sa revedeti, se face clasicul galbenus cu ou si smantana amestecat bine, se pune putina supa deasupra si se toarna peste toata afacerea, cu focul stins, ca sa nu se tulbure.


si asa rapid, se pot lua niste ciuperci din congelator, io am avut vinetele cred, cu doua pulpane de pui fara pcele, cu condimente dupa gust, usturoi si vin, se baga la cuptor, se scoate, se pune putina smantana deasupra ca sa aiba aroma buna ciumpercile, si se baga la matzu gros ca sa scapi de nervi.


si bagi si o piesa pe final

0 comments:

Post a Comment