Thursday, November 19, 2009

ciorba de ciuperci

si totusi, m-am inhamat la o ciorba de ciuperci ca nu mai pot de atata branza, deja ragai a lapte stricat si aproape as putea fi confundat cu un cioban. sau o sa fac un dus!
am avut niste ciuperci, o ceapa verde, o ceapa rosie, usturoi, un morcov, smantana, oo si niste afumatura.


am calit niste ceapa rosie in putin ulei de mazline, pe urma am pus afumatura, am calit-o si pe aia, am pus toate legumele taiate marunt (morcovii de fapt razuiti), am mai amestecat de 2X dupa care am turnat apa, am potrivit de gust cu sare si piper, am lasat sa fiarba vreo 15 minute, dupa care am stins focul, am pus intr-un pahar 3 galbenusuri de ou cu vreo 4-5 linguri de smantana si putina zeama din oala, dupa care am turnat inapoi. am zdrobit usturoiu, am mai dat drumu la foc pana aproape sa fiarba si am mancat cu lingura si injurand mult de durere.

4 comments:

Maco said...

pai si acritura unde-i? am facut si eu supa de ciuperci dupa ce-am mancat la matusa mea la sibiu: ceapa morcov telina muschi taiate gen pastai si ciupercile intregi cu sos de soia(in loc de sare) ii bun

Anonymous said...

m-am uitat si peste poze,foarte faine,da exprimarea ta cu plm ,si rigaielile,ca....porcu!!!

Laurentiu Pop said...

draga anonymus,
as putea sa scriu o intreaga propozitie elevata incercand sa-ti demonstrez faptu ca ii blogu meu, scriu cum vreau pe el, ajungand intr-un final la concluzia arhistiuta ca nu-ti place, nu citi. dar pentru asta, ar trebui sa-mi pese de parerea ta.

Anonymous said...

La supa de ciuperci .,,NU SE PUNE USTUROI '' ca strica gustul .Nu mai are gust de ciuperci. In rest e Ok.
Rozalia Bistrita.

Post a Comment