Sunday, March 28, 2010

tocana de pui


alioha! ce face feteleeee? avand in vedere ca am pus un pic de 3 kile pe mine, doar muschi desigur, am zis sa bag niste orez cu pui, poate poate mai reduc din cantitatea de celulita de pe coapse.
asa ca am folosit urmatoarele: ciuperci, un ardei rosu, un ardei verde, smantana, pasta de tomate, boia dulce, sos worcester, doo cepe, mustar, piept de pui, unt, orez si putin zahar brun.


am pus unt intr-o tigaie, si am calit puiu pe toate partile lui, dupa care l-am pus intr-o alta cratita.


pe urma, ciupercile si ceapa taiata marunt le-am calit si pe ele f putin, dupa care le-am pus in cratita in care era deja puiu.


am pus ardeii taiati felii, doua cani de supa de pui, o jumatate de lingurita de boia, 3 linguri pasta de tomate, o lingura de sos worcester, o lingurita de mustar si doua lingurite de zahar, si am lasat sa fiarba la foc mic cam 5 minute.


am stins focul, am pus smantana, am amestecat bine, am potrivit de sare si piper, si am servit cu orez.


si, apropo de hobby-uri si pasiuni,

0 comments:

Post a Comment