Tuesday, September 29, 2009

pui tip chicken la cuptor

care fata nu ai prieten ridica doo degete! asa! am mers azi dimineata in spatele la doo liceence sau cum se zice, si recunosc ca bucile lor se tot holbau la ochii mei, da m-am prefacut ca nu observ si am bagat o depasire regulamentara pe stanga, cu un mers f sexy zic io, si prefacandu-ma ca nici nu le-am observat. din pacate, nu pot sa spun la fel despre ele, ca am auzit-o pe una din ele soptind oarecum la colega ei ca "lu asta din fatza ar trebui sa-i creasca niste cosuri pe cur, ca sa aiba si el ceva in partea din spate de la pantaloni". coapta, cum poate sa zica asa ceva, nu stie ca se zice corect partea din spate a pantalonilor?!?!?!
no bun, am folosit niste piept de pui chicken, unt, busuioc, ciuperci, usturoi, smantana, sos de soia, miere si vreo 2 rosii. mierea si rosiile nu le-am fotografiat ca nu erau in chef.

am tocat ciupercile marunt, peste care am pus usturoi zdrobit si vreo 3 lingurite de busuioc, si am amestecat bine.

am uns una bucata vas de yena cu un pic de unt, peste care am pus pieptii de pui crepati in 2 si umpluti cu ciupercile. si pt ca mi-o mai ramas umplutura, am mai pus si pe margini, asa.

peste toate astea, am amestecat o lingura de sos de soia cu doua linguri de miere, si am turnat peste, dupa care am bagat la cuptor vreme de 35 de minute faine.

inainte de servire, am dat drumu la grataru electric din cuptor, am descoperit vasu, si am mai lasat vreo 5 minute, in acelasi timp cu niste rosii la care le-am facut cate o crestatura in cruce. si am mancat.

se poate servi cu orez si niste portocale. pupici roz!!!

2 comments:

Alexandrina said...

Yummy! Imi place mult!

Laurentiu Pop said...

multumeeeeeesc!

Post a Comment